ЧОТИРИКУТНИКИ. РОЗПІЗНАВАННЯ ГЕОМЕТРИЧНИХ ФІГУР. ОБЧИСЛЕННЯ ЗНАЧЕННЯ ВИРАЗІВ

ОЗНАКИ І ВЛАСТИВОСТІ ПРЕДМЕТІВ. МНОЖИНИ. ГЕОМЕТРИЧНІ ФІГУРИ. НАТУРАЛЬНІ ЧИСЛА 1-10 І ЧИСЛО 0

Урок 19. ЧОТИРИКУТНИКИ. РОЗПІЗНАВАННЯ ГЕОМЕТРИЧНИХ ФІГУР. ОБЧИСЛЕННЯ ЗНАЧЕННЯ ВИРАЗІВ

Мета: ознайомити учнів з чотирикутником; вчити розпізнавати геометричні фігури; вправляти в обчисленні значення виразів; розвивати мислення; виховувати інтерес до математики.

Хід уроку

I. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ

II. ПОВТОРЕННЯ ВИВЧЕНОГО МАТЕРІАЛУ

1. Веселі задачі

– Два м’ячі у Ганни, два м’ячі у Валі.

Два та два м’ячі… Малюк!

Скільки

їх? Зміркуєш?

– 4 сороки прийшли на уроки.

Одна з сорок не знала урок.

Скільки сорок знало урок?

2. Колективна робота на дошці

– Домалюйте малюнок таким чином, щоб вишень, квіток і кульок стало по чотири.

 ЧОТИРИКУТНИКИ. РОЗПІЗНАВАННЯ ГЕОМЕТРИЧНИХ ФІГУР. ОБЧИСЛЕННЯ ЗНАЧЕННЯ ВИРАЗІВ

3. Гра “Яке число загубилося?”

 ЧОТИРИКУТНИКИ. РОЗПІЗНАВАННЯ ГЕОМЕТРИЧНИХ ФІГУР. ОБЧИСЛЕННЯ ЗНАЧЕННЯ ВИРАЗІВ

III. ОЗНАЙОМЛЕННЯ З НОВИМ МАТЕРІАЛОМ.

РОБОТА ЗА ПІДРУЧНИКОМ (с. 26)

Завдання 1

– Які геометричні фігури ви бачите? Скільки їх?

– Назвіть елементи чотирикутника, виділені на кожному малюнку. Скільки сторін має чотирикутник? Скільки вершин має чотирикутник?

Скільки кутів має чотирикутник? Що називається чотирикутником? (Чотирикутник – це замкнена ламана лінія, яка складається з чотирьох ланок.)

Завдання 2

– Розгляньте малюнок. Які геометричні фігури ви бачите на малюнку? Де заховалися чотирикутники? Де заховалися трикутники? Скільки трикутників заховалося у кожному повітряному змієві? (1 – 8; 2 – 8; 3 – 3)

– Які лінії ви бачите на мотузках до зміїв?

Завдання 3

– Прочитайте вирази. Обчисліть їх значення.

Завдання 4

– Хто тримає кульки? Скільки всього кульок? Скільки зелених? Скільки червоних?

– Складіть вирази.

– Що збирає їжачок? Скільки яблук? Скільки груш? Складіть нерівності.

Завдання 5

– Скількома різними способами їжачок може взяти 4 фрукти? (Трьома способами: 1 і 3; 2 і 2; 3 і 1)

Фізкультхвилинка

IV. ЗАКРІПЛЕННЯ ВИВЧЕНОГО МАТЕРІАЛУ

1. Робота з паличками для лічби

– За допомогою паличок викладіть трикутник. Скільки паличок використали? Чому?

– Скільки паличок треба взяти, щоб скласти чотирикутник? Чому?

2. Порівняння предметів

На магнітній дошці – малюнки.

– Розгляньте, кого більше, кого менше?

– Скільки їжаків? (2)

– Скільки півників? (4)

– Кого більше? (Читання запису 2 < 4.)

– Скільки лисенят? (3)

– Скільки білочок? (1)

– Кого менше?

Розглянути різні варіанти порівняння тварин. Скласти різні нерівності:

4 > 3; 3 > 2; 1 < 4; 1 < 3 і т. ін.

3. Гра “Математична естафета”

Учитель обирає три команди по три учні. Діти передають крейду одне одному і “заселяють” будиночки.

 ЧОТИРИКУТНИКИ. РОЗПІЗНАВАННЯ ГЕОМЕТРИЧНИХ ФІГУР. ОБЧИСЛЕННЯ ЗНАЧЕННЯ ВИРАЗІВ

4. Цікаві задачі

– У трьох братів по одній сестрі. Скільки дітей у сім’ї? (4)

– Скільки у тебе ляльок? – запитала я в Катрусі. Вона відповідає: “Більше, ніж 3, але менше 5”. Скільки ляльок у Катрусі? (4)

V. ПІДСУМОК УРОКУ. РЕФЛЕКСІЯ

– З якою геометричною фігурою ознайомилися?

– Назвіть елементи чотирикутника.


1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (2 votes, average: 3,00 out of 5)


ЧОТИРИКУТНИКИ. РОЗПІЗНАВАННЯ ГЕОМЕТРИЧНИХ ФІГУР. ОБЧИСЛЕННЯ ЗНАЧЕННЯ ВИРАЗІВ - Плани-конспекти уроків по математиці


ЧОТИРИКУТНИКИ. РОЗПІЗНАВАННЯ ГЕОМЕТРИЧНИХ ФІГУР. ОБЧИСЛЕННЯ ЗНАЧЕННЯ ВИРАЗІВ