УРОК 97
Тема. Ділення багатоцифрових чисел на розрядні числа. Ділення іменованих чисел
Мета: опрацювати нові випадки ділення багатоцифрових чисел на розрядні та ділення іменованих чисел; формувати вміння учнів розв’язувати задачі; вдосконалювати обчислювальні навички.
Обладнання: картки червоного, зеленого і жовтого кольору, картки для усної лічби, таблиці умов задач.
ХІД УРОКУ
I. Контроль і закріплення знань учнів
Усні обчислення
– Гра “Комп’ютер”.
– Назвати,
II. Розвиток математичних умінь учнів
Після усного обчислення учні працюють за рівнями: завдання для учнів з високим рівнем знань – на картках червоного кольору, завдання для учнів з достатнім рівнем знань – на картках зеленого кольору, для решти учнів – на картках жовтого кольору.
Високий рівень знань
1. Задача
Довжина вулиці 600 м, а ширина 15 м. За перший тиждень покрили асфальтом 2/3 площі вулиці. Скільки всього тонн асфальту потрібно для того, щоб покрити решту вулиці, якщо на кожні 100 м2 іде 4 т асфальту?
2. Задача
Площа квадрата 25 см2. Знайти його
3. Розв’язати приклад.
20 400 : 50.
4. Розв’язати задачу № 804 з поясненням кожної дії.
5. Виконати дії у прикладах № 803 (1 приклад).
6. Знайти значення х у рівнянні 728 100 : х = 900.
Достатній рівень знань
1. Задача
Довжина вулиці 900 м, а ширина 15 м. За перший тиждень покрили асфальтом 2/3 площі вулиці. Яку площу вулиці покрили асфальтом?
2. Задача
Периметр квадрата 48 м. Знайти його площу.
3. Обчислити.
268 800 : 700.
4. Розв’язати рівняння. х : 40 = 6 840
5. Розв’язати задачу № 804, спираючись на таблицю.
Маса одного мішка | Кількість мішків | Загальна маса картоплі | |
I | Однакова | 30 | ? |
II | 32 | На 100 кг > |
6. Обчислити приклади № 802.
Решта учнів
1. Розв’язати з поясненням.
20 400 : 50.
2. Задача
Сторона квадрата 4 см. Знайти його площу й периметр.
3. Розв’язати задачу № 805 за планом.
1) Скільки кілограмів яблук поклали в 90 ящиків?
2) Скільки яблук поклали в 1 ящик?
4. Обчислити приклади № 802.
III. Підсумки уроку
IV. Домашнє завдання
№ 807, 809.