Знаходження значень виразів на всі арифметичні дії. Задачі на зустрічний рух (№№ 723-731)

Тема. Знаходження значень виразів на всі арифметичні дії. Задачі на зустрічний рух (№№ 723-731).

Мета. Закріплювати вміння учнів знаходити значення виразів на сумісні дії, ділити круглі числа на одноцифрові числа; вчити розв’язувати задачі на зустрічний рух.

Обладнання. Таблиця для усних обчислень; картки для опитування; схема задачі.

Зміст уроку

І. Контроль, корекція та закріплення знань.

1. Перевірка домашнього завдання.

Учні обмінюються зошитами і перевіряють виконання домашнього завдання.

2. Усні обчислення.

А)

Гра “Ланцюжок”.

 Знаходження значень виразів на всі арифметичні дії. Задачі на зустрічний рух (№№ 723 731)

Б) Знайти частку й остачу.

22 : 5 (4 (ост. 2)) 40 ; 8 (5)

49 : 6 (8 (ост. 1)) 52 : 7 (7 (ост. 30))

В) Сторона рівностороннього шестикутника дорівнює 2 см. Знайти площу квадрата, периметр якого дорівнює периметру цього шестикутника. (9 см2)

Г) Вправа № 726.

3. Завдання для опитування.

А) 3 т 045 кг : 5 кг (609)

Б) 40400 – (58849 : 7 + 23694) (8299)

4. Картки для опитування.

№ 1

1) 5 т 025 кг : 5 кг (= 1 005)

2) 11151 – (33628 : 4 – 5555) (= 8299)

№ 2

1) 4 т 015 кг : 5 кг (= 803)

2) 12262 – (67256 : 8 – 4444) (= 8299)

II. Розвиток математичних знань.

1. Ділення багатоцифрового круглого числа

на одноцифрове (вправа № 728). Учні розглядають записи і пояснюють обчислення, виконують ділення

Коментовано.

2. Робота над задачею № 724 (колективно).

Під час повторення змісту задачі вчитель виконує креслення на дошці, а учні записують на ньому числові дані і запитання задачі.

 Знаходження значень виразів на всі арифметичні дії. Задачі на зустрічний рух (№№ 723 731)

Задачу розв’язати двома діями (тоді учні зможуть розв’язати задачу № 730 вдома).

1) 7 + 8 = 15 (км/год) – швидкість зближення човнів;

2) 15 • 3 = 45 (км) – відстань між берегами озера.

(Відповідь: 45 км.)

3. Виконання завдання № 723 (за варіантами).

Варіант 1 – перший рядок виразів.

Варіант 2 – другий рядок.

(Відповідь: В-1: 14022; 1343.

В-2: 1916; 9006.)

4. Виконання завдання № 725 (в парах).

Учні розставляють букви за значеннями виразів у порядку зростання і отримують слово “прапор”.

5. Виконання завдання № 727 (самостійно).

На дошці – результати обчислення: 63105; 83084; 447867; 24889.

Фізкультхвилинка.

6. Задача № 729*.

А) Учні колективно складають вираз:

(3 • 5 + 2 • 5 + 3 – 2) • 2 = 62 (см2).

Б) Учні будують розгортку куба з ребром 3 см і обчислюють площу.

III. Підсумок уроку.

Обчисліть:

2400:4; 15000:3; 900:6.

IV. Домашнє завдання.

№№ 730, 731 (с. 118).


1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (2 votes, average: 3,00 out of 5)


Знаходження значень виразів на всі арифметичні дії. Задачі на зустрічний рух (№№ 723-731) - Плани-конспекти уроків по математиці


Знаходження значень виразів на всі арифметичні дії. Задачі на зустрічний рух (№№ 723-731)