УРОК 124
Тема. Час. Заміна більших одиниць вимірювання часу меншими і менших – більшими
Мета: вчити дітей замінювати одиниці часу менші на більші й навпаки; закріплювати вміння розв’язувати задачі способом відношень.
Обладнання: картки для індивідуальної та усної роботи.
ХІД УРОКУ
I. Контроль і закріплення знань учнів
1. Індивідуальна робота за картками
2. Провести ланцюжок стрілок від найменшої величини до найбільшої.
3. Усні обчислення
–
5 років, 2 роки, 2 місяці, 4 доби, 2 доби, 3 хвилини.
– Замінити більшими одиницями.
12 місяців, 13 місяців, 70 хвилин, 140 хвилин, 5 годин.
II. Вивчення нового матеріалу
1. Самостійне опрацювання матеріалу за вправами № 1003, 1004
2. Заміна більших одиниць вимірювання меншими. Вправа № 1005 (колективне розв’язання)
3. Самостійна робота: вправа № 1006
4. Коментоване розв’язання задачі № 1008 за коротким записом
7 рулонів – 50 м2
? рулонів – 200 м2
Учитель звертає увагу учнів на те, що задачу не можна розв’язати зведенням до одиниці, бо 50 не ділиться на 7. Потрібно розв’язувати способом відношень. У скільки разів більшу площу стін треба обклеїти, у стільки разів більше потрібно взяти рулонів.
7 – (200 : 50)
III. Підсумки уроку
IV. Домашнє завдання
№ 1009, 1010.
Час. Заміна більших одиниць вимірювання часу меншими і менших - Плани-конспекти уроків по математиці
Схожі записи:
Числові і буквені вирази. Формули. Властивості додавання і віднімання УРОК 26 Тема. Числові і буквені вирази. Формули. Властивості додавання і віднімання Мета: закріпити знання учнів про основні поняття теми (числові і буквені вирази, формули,...
Квадратний корінь з числа. Арифметичний квадратний корінь Урок № 35 Тема. Квадратний корінь з числа. Арифметичний квадратний корінь Мета: закріпити знання учнів про зміст понять “квадратний корінь з числа”, “означення арифметичного квадратного...
ДІЛЕННЯ БАГАТОЦИФРОВИХ ЧИСЕЛ НА ТРИЦИФРОВІ, КОЛИ В ЧАСТЦІ Є НУЛІ ОРІЄНТОВНА НАВЧАЛЬНА МЕТА: ОЗНАЙОМИТИ З ДІЛЕННЯМ БАГАТОЦИФРОВИХ ЧИСЕЛ НА ТРИЦИФРОВІ, КОЛИ В ЧАСТЦІ Є НУЛІ; УДОСКОНАЛЮВАТИ ВМІННЯ СКЛАДАТИ ТА РОЗВ’ЯЗУВАТИ ЗАДАЧІ І. Перевірка домашнього завдання...
Ознайомлення з поняттям “площа фігури”. Квадратний сантиметр. Знаходження значень виразів на сумісні дії. Задачі на спільну роботу (№№ 576-582) Тема. Ознайомлення з поняттям “площа фігури”. Квадратний сантиметр. Знаходження значень виразів на сумісні дії. Задачі на спільну роботу (№№ 576-582). Мета. Ознайомити учнів із поняттями...
Ділення багатоцифрових чисел на 10, 100, 1 000 з остачею. Задачі на спільну дію УРОК 77 Тема. Ділення багатоцифрових чисел на 10, 100, 1 000 з остачею. Задачі на спільну дію Мета: ознайомити учнів з діленням багатоцифрових чисел на...
Запис дробів. Знаходження дробу від числа. Розв’язування задач (№№ 770-776) Тема. Запис дробів. Знаходження дробу від числа. Розв’язування задач (№№ 770-776). Мета. Ознайомити учнів із знаходженням дробу від числа у випадку, коли чисельник відмінний від...
Підсумковий урок з теми “Функції. Властивості функції. Функція у = ах2+bx+c. Розв’язування квадратних нерівностей” УРОК № 26 Тема. Підсумковий урок з теми “Функції. Властивості функції. Функція у = ах 2 + b х + С. Розв’язування квадратних нерівностей” Мета...
ЧИСЛО. СПІВВІДНЕСЕННЯ МНОЖИНИ І ЧИСЛА. ЧИСЛО 0 ОЗНАКИ І ВЛАСТИВОСТІ ПРЕДМЕТІВ. МНОЖИНИ. ГЕОМЕТРИЧНІ ФІГУРИ. НАТУРАЛЬНІ ЧИСЛА 1-10 І ЧИСЛО 0 Урок 4. ЧИСЛО. СПІВВІДНЕСЕННЯ МНОЖИНИ І ЧИСЛА. ЧИСЛО 0 Мета: вчити учнів...
ЗАКРІПЛЕННЯ ВІДНІМАННЯ ДВОЦИФРОВИХ ЧИСЕЛ. РОЗВ’ЯЗУВАННЯ СКЛАДЕНИХ ЗАДАЧ УСНЕ ДОДАВАННЯ І ВІДНІМАННЯ ЧИСЕЛ У МЕЖАХ 100 З ПЕРЕХОДОМ ЧЕРЕЗ РОЗРЯД Урок 45. ЗАКРІПЛЕННЯ ВІДНІМАННЯ ДВОЦИФРОВИХ ЧИСЕЛ. РОЗВ’ЯЗУВАННЯ СКЛАДЕНИХ ЗАДАЧ Мета: закріпити навички віднімання...
ЗАДАЧІ, ЯКІ ДВІЧІ МІСТЯТЬ ВІДНОШЕННЯ “НА… БІЛЬШЕ” (“менше”). ПОНЯТТЯ “ДОВЖИНА” І “ШИРИНА” ПРЯМОКУТНИКА. САМОСТІЙНА РОБОТА ТАБЛИЦІ ДОДАВАННЯ І ВІДНІМАННЯ ЧИСЕЛ. ЗАДАЧІ НА ДВІ ДІЇ. ВИРАЗИ З ДУЖКАМИ ВИРАЗИ З ДУЖКАМИ Урок 31. ЗАДАЧІ, ЯКІ ДВІЧІ МІСТЯТЬ ВІДНОШЕННЯ “НА… БІЛЬШЕ” (“менше”)....
ПОВТОРЕННЯ. ЗВИЧАЙНІ ДРОБИ Цілі: – навчальна: повторити поняття звичайного дробу; узагальнити вміння розв’язувати задачі, які передбачають застосування поняття звичайного дробу, знаходження дробу від числа та числа за його...
Записування іменованих чисел та їх перетворення. Розв’язання задачі на 2 дії та складання оберненої задачі УРОК 33 Тема. Записування іменованих чисел та їх перетворення. Розв’язання задачі на 2 дії та складання оберненої задачі Мета: вправляти учнів у заміні іменованих чисел;...
Відсоткові розрахунки. Формула складних відсотків УРОК № 42 Тема. Відсоткові розрахунки. Формула складних відсотків Мета уроку: закріпити знання учнів про формули розв’язування основних задач на відсотки. Продовжити роботу над виробленням...
НАЗВИ ЧИСЕЛ ПРИ МНОЖЕННІ. ТАБЛИЦІ МНОЖЕННЯ ЧИСЕЛ 2 І 3. РОЗВ’ЯЗУВАННЯ СКЛАДЕНОЇ ЗАДАЧІ НА ДВІ ДІЇ Мета: закріпити знання учнів про зміст дії множення, зв’язок додавання і множення; повторити назви компонентів при множенні; розглянути спосіб розв’язування задачі на дві дії; вдосконалювати...
Розв’язування дробово-раціональних рівнянь УРОК 26 Тема. Розв’язування дробово-раціональних рівнянь Мета уроку: познайомити учнів з розв’язуванням дробово-раціональних рівнянь відносно тригонометричних функцій, формувати уміння учнів розв’язувати дробово-раціональні рівняння і проводити...
Ділення на двоцифрове число у випадку, коли частка містить нулі. Розв’язування задач на зведення до одиниці (№№ 1028-1035) Тема. Ділення на двоцифрове число у випадку, коли частка містить нулі. Розв’язування задач на зведення до одиниці (№№ 1028-1035). Мета. Формувати в учнів уміння виконувати...
ПИСЬМОВЕ МНОЖЕННЯ НА ОДНОЦИФРОВЕ ЧИСЛО ОРІЄНТОВНА НАВЧАЛЬНА МЕТА: ОЗНАЙОМИТИ З ПИСЬМОВИМ МНОЖЕННЯМ БАГАТОЦИФРОВИХ ЧИСЕЛ НА ОДНОЦИФРОВІ; ЗАКРІПЛЮВАТИ ВМІННЯ РОЗВ’ЯЗУВАТИ ЗАДАЧІ НА ЗНАХОДЖЕННЯ СУМИ ДВОХ ДОБУТКІВ I. Перевірка домашнього завдання Прочитати...
Почленне додавання і множення нерівностей. Застосування властивостей числових нерівностей для оцінювання значення виразу УРОК № 6 Тема. Почленне додавання і множення нерівностей. Застосування властивостей числових нерівностей для оцінювання значення виразу Мета уроку: закріплення учнями змісту: властивостей числових нерівностей...
АНАЛІЗ КОНТРОЛЬНОЇ РОБОТИ. СИСТЕМАТИЗАЦІЯ Й УЗАГАЛЬНЕННЯ ЗНАНЬ УЧНІВ Мета: проаналізувати допущені в контрольній роботі помилки, організувати роботу над ними; розвивати мислення, мовлення учнів; виховувати наполегливість, працьовитість. Хід уроку I. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ II. ЗАГАЛЬНА...
Відстань від точки до прямої. Розв’язування задач на застосування теореми про три перпендикуляри Урок 35 Тема. Відстань від точки до прямої. Розв’язування задач на застосування теореми про три перпендикуляри Мета уроку: формування вмінь учнів застосувати теорему про три...
Многокутники. Розв’язування задач і вправ Урок № 47 Тема: Многокутники. Розв’язування задач і вправ Мета. Дати означення ламаної, ввести поняття многокутника, ознайомити з видами многокутників, видами трикутників за сторонами, формувати...
МНОЖЕННЯ ТА ДІЛЕННЯ ІЗ ЧИСЛАМИ 1 ТА 0. МНОЖЕННЯ ТА ДІЛЕННЯ СУМИ НА ЧИСЛО ОРІЄНТОВНА НАВЧАЛЬНА МЕТА: ПОВТОРИТИ ПРАВИЛА МНОЖЕННЯ ТА ДІЛЕННЯ ІЗ ЧИСЛАМИ 1 ТА 0, ВЛАСТИВОСТІ МНОЖЕННЯ Й ДІЛЕННЯ СУМИ НА ЧИСЛО; ФОРМУВАТИ ВМІННЯ РОЗВ’ЯЗУВАТИ ЗАДАЧІ ДВОМА...
Знаходження значень виразів. Задачі на зустрічний рух УРОК 73 Тема. Знаходження значень виразів. Задачі на зустрічний рух Мета: ознайомити учнів з розв’язанням задач на зустрічний рух двох тіл; удосконалювати вміння учнів знаходити...
ЗАКРІПЛЕННЯ ЗНАНЬ ПРО СКЛАД ЧИСЛА 5. ДОПОВНЕННЯ РІВНОСТЕЙ. ОБЧИСЛЕННЯ ЗНАЧЕНЬ ВИРАЗІВ. МОНЕТИ НОМІНАЛОМ “1 к.”, “2 к.”, “5 к.” ОЗНАКИ І ВЛАСТИВОСТІ ПРЕДМЕТІВ. МНОЖИНИ. ГЕОМЕТРИЧНІ ФІГУРИ. НАТУРАЛЬНІ ЧИСЛА 1-10 І ЧИСЛО 0 Урок 22. ЗАКРІПЛЕННЯ ЗНАНЬ ПРО СКЛАД ЧИСЛА 5. ДОПОВНЕННЯ РІВНОСТЕЙ. ОБЧИСЛЕННЯ ЗНАЧЕНЬ...
Нумерація трицифрових чисел Навчальною програмою з математики для 4-го класу (зі змінами 2014 року) на початку навчального року передбачено узагальнення й систематизацію навчального матеріалу за 3-й клас, що...
Знаходження значень виразів на сумісні дії різних ступенів УРОК 117 Тема. Знаходження значень виразів на сумісні дії різних ступенів Мета: формувати обчислювальні навички учнів; розвивати вміння розв’язувати задачі, обернені до задач на знаходження...
Промiнь (пiвпряма) Урок № 2 Тема. Промiнь (пiвпряма) Мета: домогтися засвоєння учнями означення променя, доповняльних пiвпрямих та поняття “означення деякого об’єкта”; домогтися оволодiння учнями вмiнням позначати й...
Письмове додавання і віднімання багатоцифрових чисел (№№ 390-396) Тема. Письмове додавання і віднімання багатоцифрових чисел (№№ 390 – 396). Мета. Ознайомити учнів з прийомами письмового додавання і віднімання багатоцифрових чисел у межах мільйона;...
АНАЛІЗ КОНТРОЛЬНОЇ РОБОТИ. ТАБЛИЦЯ МНОЖЕННЯ ЧИСЛА 8 Мета: проаналізувати результати контрольної роботи, організувати роботу над допущеними помилками; ознайомити учнів з таблицею множення на 8 та її практичним застосуванням; формувати вміння розв’язувати задачі;...
Розв’язування вправ і задач Урок № 33 Тема. Розв’язування вправ і задач Мета уроку: Формувати вміння учнів ділити натуральні числа, розв’язувати задачі і вправи на ділення та вправи на...
ЗНАХОДЖЕННЯ ЧИСЛА ЗА ЙОГО ДРОБОМ Цілі: – навчальна: удосконалити вміння виконувати вправи, у яких передбачено знаходження числа за його дробом; узагальнити та систематизувати знання учнів з теми “Звичайні дроби”; –...
РОЗВ’ЯЗУВАННЯ ПРОСТИХ ЗАДАЧ НА ПОРІВНЯННЯ. ЗНАХОДЖЕННЯ НЕВІДОМОГО ВІД’ЄМНИКА. ДІЇ НАД ВЕЛИЧИНАМИ АРИФМЕТИЧНІ ДІЇ МНОЖЕННЯ ТА ДІЛЕННЯ (продовження) Урок 101. РОЗВ’ЯЗУВАННЯ ПРОСТИХ ЗАДАЧ НА ПОРІВНЯННЯ. ЗНАХОДЖЕННЯ НЕВІДОМОГО ВІД’ЄМНИКА. ДІЇ НАД ВЕЛИЧИНАМИ Мета: формувати в учнів уміння розв’язувати...
НАЗВИ ЧИСЕЛ ПРИ ДІЛЕННІ. ЗВ’ЯЗОК ДІЙ МНОЖЕННЯ І ДІЛЕННЯ. ЗАДАЧІ НА ДІЛЕННЯ. РОЗВ’ЯЗУВАННЯ ЗАДАЧІ, ЩО МІСТИТЬ ДВОРАЗОВЕ ЗМЕНШЕННЯ ЧИСЕЛ НА КІЛЬКА ОДИНИЦЬ Мета: повторити конкретний зміст дії ділення, назви компонентів при діленні, зв’язок множення і ділення; вдосконалювати навички розв’язування задачі, що містять дворазове зменшення чисел на кілька...
ПИСЬМОВЕ ДІЛЕННЯ ТРИЦИФРОВИХ ЧИСЕЛ НА ДВОЦИФРОВЕ ЧИСЛО. РОЗВ’ЯЗУВАННЯ ЗАДАЧ ОРІЄНТОВНА НАВЧАЛЬНА МЕТА: ЗАКРІПИТИ ВМІННЯ ДІЛИТИ ТРИЦИФРОВІ ЧИСЛА НА ДВОЦИФРОВЕ ЧИСЛО; ФОРМУВАТИ ВМІННЯ РОЗВ’ЯЗУВАТИ ЗАДАЧІ, КОРИСТУЮЧИСЬ ПРАВИЛАМИ ЗНАХОДЖЕННЯ ЧАСТИНИ ЧИСЛА I. Актуалізація та корекція опорних...
ПОВТОРЕННЯ ВИВЧЕНОГО. РОЗВ’ЯЗУВАННЯ ЗАДАЧ НА ЗНАХОДЖЕННЯ ПЛОЩІ ПРЯМОКУТНИКА ОРІЄНТОВНА НАВЧАЛЬНА МЕТА: УЧИТИ РОЗВ’ЯЗУВАТИ ЗАДАЧІ НА ЗНАХОДЖЕННЯ ПЛОЩІ ПРЯМОКУТНИКІВ; ЗАКРІПЛЮВАТИ ОБЧИСЛЮВАЛЬНІ НАВИЧКИ І. Актуалізація та корекція опорних знань учнів 1. Завдання для опитування. Яку...