Цілі:
– навчальна: удосконалити вміння знаходити значення виразу при заданих значеннях змінних;
– розвивальна: формувати вміння міркувати за аналогією; розвивати увагу, логічне мислення, пам’ять;
– виховна: виховувати спостережливість, уважність, скрупульозність;
Тип уроку: удосконалення вмінь і навичок.
Обладнання та наочність:
Хід уроку
І. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ ЕТАП
______________________________________________________
______________________________________________________
______________________________________________________
ІІ. ПЕРЕВІРКА ДОМАШНЬОГО
1. Перевірка завдання, заданого за підручником
______________________________________________________
______________________________________________________
2. Математичний диктант
Варіант 1 | Варіант 2 |
1) Знайдіть значення виразу x + 3,2, якщо: | |
2) Знайдіть значення виразу 8a – 11b, якщо: | |
3) Знайдіть значення виразу якщо | |
А = 3,75 і b = 0 | А = -4,28 і b = 0 |
III.
1. Робота за підручником
______________________________________________________
______________________________________________________
2. Додаткові завдання
1) Знайдіть числове значення виразу:
А) при a = c = 1/3, b = 1/2;
Б) при k = 1/3, l = 0,1.
2) Відомо, що x + y = 5, z = -8. Знайдіть:
IV. ПІДСУМКИ УРОКУ
1.
______________________________________________________
______________________________________________________
2. Виконання тестових завдань
Варіант 1
1) Значення якого з наведених виразів дорівнює 5, якщо a = 2 і b = 3?
2) При якому значенні a значення виразу дорівнює 1?
А) 4; Б) 9; В) 6; Г) 3.
3) При яких значеннях a вираз втрачає зміст?
А) 19 і -9; Б) -9 і 10; В) 0 і 9; Г) 19 і 10.
4) Який із наведених виразів не має змісту при x = 5?
Варіант 2
1) Значення якого з наведених виразів дорівнює 7, якщо a = 3, b = 4?
2) При якому значенні a значення виразу дорівнює 1?
А) 5; Б) 10; В) 7; Г) 9.
3) При яких значеннях a вираз втрачає зміст?
А) 0 і 5; Б) -5 і 10; В) -5 і 15; Г) -10 і -5.
4) Який із наведених виразів не має змісту при x = 7?
Відповіді
Варіант 1 | 1 – Б, 2 – В, 3 – В, 4 – Б |
Варіант 2 | 1 – Б, 2 – В, 3 – А, 4 – В |
V. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
1. Завдання за підручником:
______________________________________________________
______________________________________________________
2. Додаткове завдання. Обчисліть числове значення виразу з точністю до 0,1:
1) при a? 6,23, b? 4,2, c? 0,91, d? 0,7;
2) при a = 6,8, b = 2,4, m = 2, n = 3, c = 0,7.