УРОК 24
Тема. Читання й записування шестицифрових чисел у межах 200 000. Лічба сотнями тисяч до 10 сотень тисяч
Мета: вправляти учнів у відкладанні чисел на рахівницях, ознайомити з поняттям мільйон; розвивати вміння учнів розв’язати задачу, яка містить поняття частина числа; вдосконалювати обчислювальні навички.
Обладнання: таблиця для усної лічби, креслення задачі.
ХІД УРОКУ
I. Контроль і закріплення знань учнів
1. Перевірка домашнього завдання
– Пояснити розв’язання задачі № 202.
– Розв’язати
– Записати числа із вправи № 203 (№ 1).
2. Усна лічба
Гра “Відшукай слово”
Обчислити приклади та за кодом розшифрувати слово. (Горизонт)
3. Завдання для опитування
– Розкласти число 380 412 на суму розрядних доданків.
– Прочитати числа, назвати найбільше та найменше число.
310 009, 259 500, 100 000, 780 432, 989 900.
– Відновити приклади.
II. Вивчення нового матеріалу
1. Підготовчі вправи № 204-205
2. Пояснення матеріалу
– Назвіть найбільше шестицифрове число. (999 999)
– Додайте до нього
3. Первинне закріплення. Вправа № 206
4. Фізкультхвилинка
III. Розвиток математичних умінь учнів
1. Перетворення іменованих чисел (№ 207)
Завдання виконати з коментуванням.
2. Самостійна робота за варіантами
I варіант – № 208 (І рядок);
II варіант – № 208 (ІІ рядок).
3. Задача № 209
4. Розв’язання задачі № 210
Після аналізу задачі вчитель пропонує розв’язати її самостійно.
IV. Підсумки уроку
V. Домашнє завдання
№ 211, 212.