Мета: формувати навички письмового ділення на двоцифрове число
Тип уроку: закріплення та застосування знань, умінь та навичок
Дидактичні задачі. Вдосконалювати навички усних обчислень ( РЗ ч. 1 с. 31, №1). Актуалізувати вміння визначати розрядний склад чисел ( №1); виконувати прийом письмового ділення на двоцифрове число у випадку, коли значення частки записується двома цифрами; застосовувати спосіб добору пробних цифр частки; організувати підготовчу роботу до вивчення нового матеріалу шляхом створення і
Розвивальна задача: розвивати логічне мислення учнів (№7; РЗ ч. 1 с. 31, №4).
Очікувані результати:
Учень (учениця):
Застосовує алгоритм письмового множення на двоцифрове число;
Застосовує алгоритм письмового ділення трицифрового числа на двоцифрове;
Прогнозує кількість цифр у добутку, частці;
Перевіряє правильність виконання письмового множення і ділення
Розпізнає задачу на спільну роботу, на знаходження суми двох часток, на подвійне зведення до одиниці за її істотними ознаками (без уживання назви типу задачі), застосовує відповідний спосіб її розв’язування;