ДРОБИ І ДІЛЕННЯ

Цілі:

– навчальна: удосконалити вміння розв’язувати задачі на застосування зв’язку між дією ділення і звичайними дробами; сформувати вміння записувати мішане число у вигляді неправильного дробу;

– розвивальна формувати вміння самостійно працювати з текстом підручника;

– виховна: виховувати працелюбність, свідоме ставлення до навчання;

Тип уроку: удосконалення знань, умінь, навичок.

Обладнання та наочність:

Хід уроку

І. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ ЕТАП

____________________________________________

____________________________________________

____________________________________________

II.

ПЕРЕВІРКА ДОМАШНЬОГО ЗАВДАННЯ

1. Перевірка завдання, заданого за підручником

____________________________________________

____________________________________________

2. Виконання завдання на встановлення відповідності

Установіть відповідність між неправильним дробом (1-4) і мішаним числом (А-Д), яке дорівнює цьому дробу.

Варіант 1

Варіант 2

1

13/2

А

 ДРОБИ І ДІЛЕННЯ

1

38/6

А

 ДРОБИ І ДІЛЕННЯ

2

23/3

Б

 ДРОБИ І ДІЛЕННЯ class=""/>

2

17/3

Б

 ДРОБИ І ДІЛЕННЯ

3

71/4

В

 ДРОБИ І ДІЛЕННЯ

3

29/2

В

 ДРОБИ І ДІЛЕННЯ

4

48/5

Г

 ДРОБИ І ДІЛЕННЯ

4

85/4

Г

 ДРОБИ І ДІЛЕННЯ

Д

 ДРОБИ І ДІЛЕННЯ

Д

 ДРОБИ І ДІЛЕННЯ

Відповіді

Варіант 1

1 – В, 2 – А, 3 – Д, 4 – Б

Варіант 2

1 – Г, 2 – В, 3 – А, 4 – Д

III. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ

Виконання усних вправ

1. Назвіть цілу частину мішаного числа, чисельник і знаменник його дробової частини:

 ДРОБИ І ДІЛЕННЯ

2. Виконайте дії:

1) 5 • 3 + 2; 2) 10 • 6 + 5; 3) 17 • 4 + 1; 4) 24 • 5 + 3.

IV. УДОСКОНАЛЕННЯ ЗНАНЬ

План вивчення теми

1. Правило перетворення мішаного числа на неправильний дріб.

2. Приклади запису мішаного числа у вигляді неправильного дробу:

____________________________________________

____________________________________________

V. УДОСКОНАЛЕННЯ ВМІНЬ І НАВИЧОК

1. Робота за підручником (§ 24)

Письмово: № 937, 939, 951, 953, 955.

2. Додаткові завдання

1) Укажіть три значення b, при яких дріб b/7 можна записати натуральним числом.

2) Укажіть найбільше двоцифрове число, при якому дріб c/15 можна записати натуральним числом.

3) Укажіть найбільше і найменше значення а, при яких дріб 1945/a можна записати натуральним числом.

VI. ПІДСУМКИ УРОКУ

1.

____________________________________________

____________________________________________

2. Виконання тестових завдань

Обведіть кружечком букву, яка, на вашу думку, відповідає правильній відповіді.

Варіант 1

Варіант 2

1. Число  ДРОБИ І ДІЛЕННЯ записали у вигляді дробу a/5. Укажіть вираз для знаходження а.

1. Число  ДРОБИ І ДІЛЕННЯ записали у вигляді дробу b/7. Укажіть вираз для знаходження b.

А

Б

В

А

Б

В

3 • 2 + 5

3 • 5 + 2

2 • 5 + 3

5 • 7 + 3

5 • 3 + 7

3 • 7 + 5

2. Яка з наведених рівностей неправильна?

2. Яка з наведених рівностей неправильна?

А

Б

В

Г

А

Б

В

Г

 ДРОБИ І ДІЛЕННЯ

 ДРОБИ І ДІЛЕННЯ

 ДРОБИ І ДІЛЕННЯ

 ДРОБИ І ДІЛЕННЯ

 ДРОБИ І ДІЛЕННЯ

 ДРОБИ І ДІЛЕННЯ

 ДРОБИ І ДІЛЕННЯ

 ДРОБИ І ДІЛЕННЯ

Відповіді

Варіант 1

1-Б, 2-В

Варіант 2

1-А, 2-Г

VII. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

1. Завдання за підручником: § 24, № 938, 940, 952, 954.

На повторення: 965.

2. Додаткове завдання. Скільки автомашин вантажністю 3 т необхідно, щоб перевезти: 1) 20 т цегли; 2) 32 т піску; 3) 37 т пшениці?


1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (1 votes, average: 5,00 out of 5)


ДРОБИ І ДІЛЕННЯ - Плани-конспекти уроків по математиці


ДРОБИ І ДІЛЕННЯ