Урок № 60
Тема. Розв’язування вправ
Мета уроку. Закріпити навички знаходження відсотків від числа та числа за відсотками.
Обладнання. Картки для індивідуальної роботи з учнями.
Хід уроку
І. Перевірка домашнього завдання
1. Два учні отримують завдання на картках.
Картка 1.
Знайди число:
А) 20% якого становлять 40;
Б) 8% якого становлять 32;
В) 12% якого становлять 36.
Картка 2.
Із жита дістають 75% борошна. Скільки жита треба змолоти, щоб мати 50 кг борошна?
Поки учні розв’язують завдання з карток,
Після цього всі учні перевіряють розв’язки карток на дошці. Учитель щоб оцінити учнів біля дошки, дає їм додаткові запитання:
N Записати у вигляді звичайного і десяткового дробу 7%, 29%, 103%, 170%.
N Записати у відсотках: 4/100, 0.48.
N Як знайти відсоток від числа?
N Як знайти число за відсотком?
II. Математичний диктант
1. Закінчити речення: ” Один відсоток – це… “
2. Знайти 3% від 60.
3. Знайти 25% від 360.
4. Чому дорівнює число, 3% якого дорівнюють 63?
5. Якщо 8% шляху становить 48 км., чому дорівнює весь шлях?
III. Розв’язування вправ
Усі учні розв’язують колективно з записом на дошці вправи: №№ 1666, 1671, 1672, 1676.
IV. Домашнє завдання
№№ 1673, 1675, 1678.
Розв’язування вправ - Плани-конспекти уроків по математиці
Схожі записи:
Числові і буквені вирази. Формули. Властивості додавання і віднімання УРОК 26 Тема. Числові і буквені вирази. Формули. Властивості додавання і віднімання Мета: закріпити знання учнів про основні поняття теми (числові і буквені вирази, формули,...
Ознаки подільності чисел Урок № 2 Тема. Ознаки подільності чисел Мета: систематизувати інтуїтивні знання учнів про ознаки подільності, відомі їм з початкової школи (подільність на 2, 5, 10)...
ДІЛЕННЯ БАГАТОЦИФРОВИХ ЧИСЕЛ НА ТРИЦИФРОВІ, КОЛИ В ЧАСТЦІ Є НУЛІ ОРІЄНТОВНА НАВЧАЛЬНА МЕТА: ОЗНАЙОМИТИ З ДІЛЕННЯМ БАГАТОЦИФРОВИХ ЧИСЕЛ НА ТРИЦИФРОВІ, КОЛИ В ЧАСТЦІ Є НУЛІ; УДОСКОНАЛЮВАТИ ВМІННЯ СКЛАДАТИ ТА РОЗВ’ЯЗУВАТИ ЗАДАЧІ І. Перевірка домашнього завдання...
Ознайомлення з поняттям “площа фігури”. Квадратний сантиметр. Знаходження значень виразів на сумісні дії. Задачі на спільну роботу (№№ 576-582) Тема. Ознайомлення з поняттям “площа фігури”. Квадратний сантиметр. Знаходження значень виразів на сумісні дії. Задачі на спільну роботу (№№ 576-582). Мета. Ознайомити учнів із поняттями...
Ділення багатоцифрових чисел на 10, 100, 1 000 з остачею. Задачі на спільну дію УРОК 77 Тема. Ділення багатоцифрових чисел на 10, 100, 1 000 з остачею. Задачі на спільну дію Мета: ознайомити учнів з діленням багатоцифрових чисел на...
Запис дробів. Знаходження дробу від числа. Розв’язування задач (№№ 770-776) Тема. Запис дробів. Знаходження дробу від числа. Розв’язування задач (№№ 770-776). Мета. Ознайомити учнів із знаходженням дробу від числа у випадку, коли чисельник відмінний від...
Підсумковий урок з теми “Функції. Властивості функції. Функція у = ах2+bx+c. Розв’язування квадратних нерівностей” УРОК № 26 Тема. Підсумковий урок з теми “Функції. Властивості функції. Функція у = ах 2 + b х + С. Розв’язування квадратних нерівностей” Мета...
ЧИСЛО. СПІВВІДНЕСЕННЯ МНОЖИНИ І ЧИСЛА. ЧИСЛО 0 ОЗНАКИ І ВЛАСТИВОСТІ ПРЕДМЕТІВ. МНОЖИНИ. ГЕОМЕТРИЧНІ ФІГУРИ. НАТУРАЛЬНІ ЧИСЛА 1-10 І ЧИСЛО 0 Урок 4. ЧИСЛО. СПІВВІДНЕСЕННЯ МНОЖИНИ І ЧИСЛА. ЧИСЛО 0 Мета: вчити учнів...
ЗАКРІПЛЕННЯ ВІДНІМАННЯ ДВОЦИФРОВИХ ЧИСЕЛ. РОЗВ’ЯЗУВАННЯ СКЛАДЕНИХ ЗАДАЧ УСНЕ ДОДАВАННЯ І ВІДНІМАННЯ ЧИСЕЛ У МЕЖАХ 100 З ПЕРЕХОДОМ ЧЕРЕЗ РОЗРЯД Урок 45. ЗАКРІПЛЕННЯ ВІДНІМАННЯ ДВОЦИФРОВИХ ЧИСЕЛ. РОЗВ’ЯЗУВАННЯ СКЛАДЕНИХ ЗАДАЧ Мета: закріпити навички віднімання...
РОЗВ’ЯЗУВАННЯ ЗАДАЧ НА ЗНАХОДЖЕННЯ ЧЕТВЕРТОГО ПРОПОРЦІЙНОГО СПОСОБОМ ЗВЕДЕННЯ ДО ОДИНИЦІ Мета: закріплювати вміння виділяти у тексті задачі із взаємопов’язаними величинами, знаходити певну величину під час розв’язування задач; вдосконалювати обчислювальні навички; розвивати мислення; виховувати уважність. Хід...
ПОВТОРЕННЯ. ЗВИЧАЙНІ ДРОБИ Цілі: – навчальна: повторити поняття звичайного дробу; узагальнити вміння розв’язувати задачі, які передбачають застосування поняття звичайного дробу, знаходження дробу від числа та числа за його...
Записування іменованих чисел та їх перетворення. Розв’язання задачі на 2 дії та складання оберненої задачі УРОК 33 Тема. Записування іменованих чисел та їх перетворення. Розв’язання задачі на 2 дії та складання оберненої задачі Мета: вправляти учнів у заміні іменованих чисел;...
Відсоткові розрахунки. Формула складних відсотків УРОК № 42 Тема. Відсоткові розрахунки. Формула складних відсотків Мета уроку: закріпити знання учнів про формули розв’язування основних задач на відсотки. Продовжити роботу над виробленням...
НАЗВИ ЧИСЕЛ ПРИ МНОЖЕННІ. ТАБЛИЦІ МНОЖЕННЯ ЧИСЕЛ 2 І 3. РОЗВ’ЯЗУВАННЯ СКЛАДЕНОЇ ЗАДАЧІ НА ДВІ ДІЇ Мета: закріпити знання учнів про зміст дії множення, зв’язок додавання і множення; повторити назви компонентів при множенні; розглянути спосіб розв’язування задачі на дві дії; вдосконалювати...
Розв’язування дробово-раціональних рівнянь УРОК 26 Тема. Розв’язування дробово-раціональних рівнянь Мета уроку: познайомити учнів з розв’язуванням дробово-раціональних рівнянь відносно тригонометричних функцій, формувати уміння учнів розв’язувати дробово-раціональні рівняння і проводити...
Ділення на двоцифрове число у випадку, коли частка містить нулі. Розв’язування задач на зведення до одиниці (№№ 1028-1035) Тема. Ділення на двоцифрове число у випадку, коли частка містить нулі. Розв’язування задач на зведення до одиниці (№№ 1028-1035). Мета. Формувати в учнів уміння виконувати...
ПИСЬМОВЕ МНОЖЕННЯ НА ОДНОЦИФРОВЕ ЧИСЛО ОРІЄНТОВНА НАВЧАЛЬНА МЕТА: ОЗНАЙОМИТИ З ПИСЬМОВИМ МНОЖЕННЯМ БАГАТОЦИФРОВИХ ЧИСЕЛ НА ОДНОЦИФРОВІ; ЗАКРІПЛЮВАТИ ВМІННЯ РОЗВ’ЯЗУВАТИ ЗАДАЧІ НА ЗНАХОДЖЕННЯ СУМИ ДВОХ ДОБУТКІВ I. Перевірка домашнього завдання Прочитати...
Почленне додавання і множення нерівностей. Застосування властивостей числових нерівностей для оцінювання значення виразу УРОК № 6 Тема. Почленне додавання і множення нерівностей. Застосування властивостей числових нерівностей для оцінювання значення виразу Мета уроку: закріплення учнями змісту: властивостей числових нерівностей...
АНАЛІЗ КОНТРОЛЬНОЇ РОБОТИ. СИСТЕМАТИЗАЦІЯ Й УЗАГАЛЬНЕННЯ ЗНАНЬ УЧНІВ Мета: проаналізувати допущені в контрольній роботі помилки, організувати роботу над ними; розвивати мислення, мовлення учнів; виховувати наполегливість, працьовитість. Хід уроку I. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ II. ЗАГАЛЬНА...
Відстань від точки до прямої. Розв’язування задач на застосування теореми про три перпендикуляри Урок 35 Тема. Відстань від точки до прямої. Розв’язування задач на застосування теореми про три перпендикуляри Мета уроку: формування вмінь учнів застосувати теорему про три...
Многокутники. Розв’язування задач і вправ Урок № 47 Тема: Многокутники. Розв’язування задач і вправ Мета. Дати означення ламаної, ввести поняття многокутника, ознайомити з видами многокутників, видами трикутників за сторонами, формувати...
МНОЖЕННЯ ТА ДІЛЕННЯ ІЗ ЧИСЛАМИ 1 ТА 0. МНОЖЕННЯ ТА ДІЛЕННЯ СУМИ НА ЧИСЛО ОРІЄНТОВНА НАВЧАЛЬНА МЕТА: ПОВТОРИТИ ПРАВИЛА МНОЖЕННЯ ТА ДІЛЕННЯ ІЗ ЧИСЛАМИ 1 ТА 0, ВЛАСТИВОСТІ МНОЖЕННЯ Й ДІЛЕННЯ СУМИ НА ЧИСЛО; ФОРМУВАТИ ВМІННЯ РОЗВ’ЯЗУВАТИ ЗАДАЧІ ДВОМА...
Знаходження значень виразів. Задачі на зустрічний рух УРОК 73 Тема. Знаходження значень виразів. Задачі на зустрічний рух Мета: ознайомити учнів з розв’язанням задач на зустрічний рух двох тіл; удосконалювати вміння учнів знаходити...
ЗАКРІПЛЕННЯ ЗНАНЬ ПРО СКЛАД ЧИСЛА 5. ДОПОВНЕННЯ РІВНОСТЕЙ. ОБЧИСЛЕННЯ ЗНАЧЕНЬ ВИРАЗІВ. МОНЕТИ НОМІНАЛОМ “1 к.”, “2 к.”, “5 к.” ОЗНАКИ І ВЛАСТИВОСТІ ПРЕДМЕТІВ. МНОЖИНИ. ГЕОМЕТРИЧНІ ФІГУРИ. НАТУРАЛЬНІ ЧИСЛА 1-10 І ЧИСЛО 0 Урок 22. ЗАКРІПЛЕННЯ ЗНАНЬ ПРО СКЛАД ЧИСЛА 5. ДОПОВНЕННЯ РІВНОСТЕЙ. ОБЧИСЛЕННЯ ЗНАЧЕНЬ...
Нумерація трицифрових чисел Навчальною програмою з математики для 4-го класу (зі змінами 2014 року) на початку навчального року передбачено узагальнення й систематизацію навчального матеріалу за 3-й клас, що...
Знаходження значень виразів на сумісні дії різних ступенів УРОК 117 Тема. Знаходження значень виразів на сумісні дії різних ступенів Мета: формувати обчислювальні навички учнів; розвивати вміння розв’язувати задачі, обернені до задач на знаходження...
Промiнь (пiвпряма) Урок № 2 Тема. Промiнь (пiвпряма) Мета: домогтися засвоєння учнями означення променя, доповняльних пiвпрямих та поняття “означення деякого об’єкта”; домогтися оволодiння учнями вмiнням позначати й...
Письмове додавання і віднімання багатоцифрових чисел (№№ 390-396) Тема. Письмове додавання і віднімання багатоцифрових чисел (№№ 390 – 396). Мета. Ознайомити учнів з прийомами письмового додавання і віднімання багатоцифрових чисел у межах мільйона;...
АНАЛІЗ КОНТРОЛЬНОЇ РОБОТИ. ТАБЛИЦЯ МНОЖЕННЯ ЧИСЛА 8 Мета: проаналізувати результати контрольної роботи, організувати роботу над допущеними помилками; ознайомити учнів з таблицею множення на 8 та її практичним застосуванням; формувати вміння розв’язувати задачі;...
Розв’язування вправ і задач Урок № 33 Тема. Розв’язування вправ і задач Мета уроку: Формувати вміння учнів ділити натуральні числа, розв’язувати задачі і вправи на ділення та вправи на...
ЗНАХОДЖЕННЯ ЧИСЛА ЗА ЙОГО ДРОБОМ Цілі: – навчальна: удосконалити вміння виконувати вправи, у яких передбачено знаходження числа за його дробом; узагальнити та систематизувати знання учнів з теми “Звичайні дроби”; –...
РОЗВ’ЯЗУВАННЯ ПРОСТИХ ЗАДАЧ НА ПОРІВНЯННЯ. ЗНАХОДЖЕННЯ НЕВІДОМОГО ВІД’ЄМНИКА. ДІЇ НАД ВЕЛИЧИНАМИ АРИФМЕТИЧНІ ДІЇ МНОЖЕННЯ ТА ДІЛЕННЯ (продовження) Урок 101. РОЗВ’ЯЗУВАННЯ ПРОСТИХ ЗАДАЧ НА ПОРІВНЯННЯ. ЗНАХОДЖЕННЯ НЕВІДОМОГО ВІД’ЄМНИКА. ДІЇ НАД ВЕЛИЧИНАМИ Мета: формувати в учнів уміння розв’язувати...
НАЗВИ ЧИСЕЛ ПРИ ДІЛЕННІ. ЗВ’ЯЗОК ДІЙ МНОЖЕННЯ І ДІЛЕННЯ. ЗАДАЧІ НА ДІЛЕННЯ. РОЗВ’ЯЗУВАННЯ ЗАДАЧІ, ЩО МІСТИТЬ ДВОРАЗОВЕ ЗМЕНШЕННЯ ЧИСЕЛ НА КІЛЬКА ОДИНИЦЬ Мета: повторити конкретний зміст дії ділення, назви компонентів при діленні, зв’язок множення і ділення; вдосконалювати навички розв’язування задачі, що містять дворазове зменшення чисел на кілька...
Округлення чисел Урок № 45 Тема. Округлення чисел Мета уроку. Вироблення навиків і умінь учнів округлювати десяткові дроби. Хід уроку І. Перевірка домашнього завдання. Гра “Мовчання”. На...
СПОСІБ ДОДАВАННЯ І ВІДНІМАННЯ ЧАСТИНАМИ. ПОРІВНЯННЯ ЧИСЕЛ. ВИМІРЮВАННЯ ДОВЖИН ВІДРІЗКІВ У САНТИМЕТРАХ І ДЕЦИМЕТРАХ. РОЗВ’ЯЗУВАННЯ ЗАДАЧ ПОВТОРЕННЯ МАТЕРІАЛУ ЗА 1-Й КЛАС Урок 2. СПОСІБ ДОДАВАННЯ І ВІДНІМАННЯ ЧАСТИНАМИ. ПОРІВНЯННЯ ЧИСЕЛ. ВИМІРЮВАННЯ ДОВЖИН ВІДРІЗКІВ У САНТИМЕТРАХ І ДЕЦИМЕТРАХ. РОЗВ’ЯЗУВАННЯ ЗАДАЧ Мета: вдосконалювати...