Тема. Розв’язування вправ. Самостійна робота № 9
Мета уроку. Узагальнення і систематизація учнів з теми “Ділення натуральних чисел.”
Хід уроку
І. Організація класу
ІІ. Перевірка домашнього завдання
Перевірити наявність виконання домашніх завдань.
ІІІ. Виконання вправ
Колективно № 1425, № 1427, № 1428 (а, б) – колективно, (в, г) – самостійно.
Колективно № 1430.
ІV. Самостійна робота
І в.
1. За 12 годин човен проплив 81,6 км. Яку відстань він пропливе за 5 годин?
2. Знайти значення виразу:
А) 6: 12+20,4:4+9-0,45;
Б) (10:125+16,8:15)-(2,1-0,6):9.
3. Розв’язати рівняння:
А) 30х+24=72;
Б) 46-6х=13.
ІІ в.
1. Маса 8 однакових деталей 35,2 кг. Яка маса 6 таких деталей?
2. Знайти значення виразу:
А) (0,2:5)+(72:144+0,07);
Б) 56,32:512+42,56:38-(3-39:15).
3. Розв’язати рівняння:
А) 36+8х=86;
Б) 98-18х=17.
V. Домашнє завдання
№ 1431, 1949.
Розв’язування вправ. Самостійна робота № 9 - Плани-конспекти уроків по математиці
Схожі записи:
Числові і буквені вирази. Формули. Властивості додавання і віднімання УРОК 26 Тема. Числові і буквені вирази. Формули. Властивості додавання і віднімання Мета: закріпити знання учнів про основні поняття теми (числові і буквені вирази, формули,...
Квадратний корінь з числа. Арифметичний квадратний корінь Урок № 35 Тема. Квадратний корінь з числа. Арифметичний квадратний корінь Мета: закріпити знання учнів про зміст понять “квадратний корінь з числа”, “означення арифметичного квадратного...
ДІЛЕННЯ БАГАТОЦИФРОВИХ ЧИСЕЛ НА ТРИЦИФРОВІ, КОЛИ В ЧАСТЦІ Є НУЛІ ОРІЄНТОВНА НАВЧАЛЬНА МЕТА: ОЗНАЙОМИТИ З ДІЛЕННЯМ БАГАТОЦИФРОВИХ ЧИСЕЛ НА ТРИЦИФРОВІ, КОЛИ В ЧАСТЦІ Є НУЛІ; УДОСКОНАЛЮВАТИ ВМІННЯ СКЛАДАТИ ТА РОЗВ’ЯЗУВАТИ ЗАДАЧІ І. Перевірка домашнього завдання...
Ознайомлення з поняттям “площа фігури”. Квадратний сантиметр. Знаходження значень виразів на сумісні дії. Задачі на спільну роботу (№№ 576-582) Тема. Ознайомлення з поняттям “площа фігури”. Квадратний сантиметр. Знаходження значень виразів на сумісні дії. Задачі на спільну роботу (№№ 576-582). Мета. Ознайомити учнів із поняттями...
Ділення багатоцифрових чисел на 10, 100, 1 000 з остачею. Задачі на спільну дію УРОК 77 Тема. Ділення багатоцифрових чисел на 10, 100, 1 000 з остачею. Задачі на спільну дію Мета: ознайомити учнів з діленням багатоцифрових чисел на...
Запис дробів. Знаходження дробу від числа. Розв’язування задач (№№ 770-776) Тема. Запис дробів. Знаходження дробу від числа. Розв’язування задач (№№ 770-776). Мета. Ознайомити учнів із знаходженням дробу від числа у випадку, коли чисельник відмінний від...
Підсумковий урок з теми “Функції. Властивості функції. Функція у = ах2+bx+c. Розв’язування квадратних нерівностей” УРОК № 26 Тема. Підсумковий урок з теми “Функції. Властивості функції. Функція у = ах 2 + b х + С. Розв’язування квадратних нерівностей” Мета...
ЧИСЛО. СПІВВІДНЕСЕННЯ МНОЖИНИ І ЧИСЛА. ЧИСЛО 0 ОЗНАКИ І ВЛАСТИВОСТІ ПРЕДМЕТІВ. МНОЖИНИ. ГЕОМЕТРИЧНІ ФІГУРИ. НАТУРАЛЬНІ ЧИСЛА 1-10 І ЧИСЛО 0 Урок 4. ЧИСЛО. СПІВВІДНЕСЕННЯ МНОЖИНИ І ЧИСЛА. ЧИСЛО 0 Мета: вчити учнів...
ЗАКРІПЛЕННЯ ВІДНІМАННЯ ДВОЦИФРОВИХ ЧИСЕЛ. РОЗВ’ЯЗУВАННЯ СКЛАДЕНИХ ЗАДАЧ УСНЕ ДОДАВАННЯ І ВІДНІМАННЯ ЧИСЕЛ У МЕЖАХ 100 З ПЕРЕХОДОМ ЧЕРЕЗ РОЗРЯД Урок 45. ЗАКРІПЛЕННЯ ВІДНІМАННЯ ДВОЦИФРОВИХ ЧИСЕЛ. РОЗВ’ЯЗУВАННЯ СКЛАДЕНИХ ЗАДАЧ Мета: закріпити навички віднімання...
ЗАДАЧІ, ЯКІ ДВІЧІ МІСТЯТЬ ВІДНОШЕННЯ “НА… БІЛЬШЕ” (“менше”). ПОНЯТТЯ “ДОВЖИНА” І “ШИРИНА” ПРЯМОКУТНИКА. САМОСТІЙНА РОБОТА ТАБЛИЦІ ДОДАВАННЯ І ВІДНІМАННЯ ЧИСЕЛ. ЗАДАЧІ НА ДВІ ДІЇ. ВИРАЗИ З ДУЖКАМИ ВИРАЗИ З ДУЖКАМИ Урок 31. ЗАДАЧІ, ЯКІ ДВІЧІ МІСТЯТЬ ВІДНОШЕННЯ “НА… БІЛЬШЕ” (“менше”)....
ПОВТОРЕННЯ. ЗВИЧАЙНІ ДРОБИ Цілі: – навчальна: повторити поняття звичайного дробу; узагальнити вміння розв’язувати задачі, які передбачають застосування поняття звичайного дробу, знаходження дробу від числа та числа за його...
Записування іменованих чисел та їх перетворення. Розв’язання задачі на 2 дії та складання оберненої задачі УРОК 33 Тема. Записування іменованих чисел та їх перетворення. Розв’язання задачі на 2 дії та складання оберненої задачі Мета: вправляти учнів у заміні іменованих чисел;...
Відсоткові розрахунки. Формула складних відсотків УРОК № 42 Тема. Відсоткові розрахунки. Формула складних відсотків Мета уроку: закріпити знання учнів про формули розв’язування основних задач на відсотки. Продовжити роботу над виробленням...
НАЗВИ ЧИСЕЛ ПРИ МНОЖЕННІ. ТАБЛИЦІ МНОЖЕННЯ ЧИСЕЛ 2 І 3. РОЗВ’ЯЗУВАННЯ СКЛАДЕНОЇ ЗАДАЧІ НА ДВІ ДІЇ Мета: закріпити знання учнів про зміст дії множення, зв’язок додавання і множення; повторити назви компонентів при множенні; розглянути спосіб розв’язування задачі на дві дії; вдосконалювати...
Розв’язування дробово-раціональних рівнянь УРОК 26 Тема. Розв’язування дробово-раціональних рівнянь Мета уроку: познайомити учнів з розв’язуванням дробово-раціональних рівнянь відносно тригонометричних функцій, формувати уміння учнів розв’язувати дробово-раціональні рівняння і проводити...
Ділення на двоцифрове число у випадку, коли частка містить нулі. Розв’язування задач на зведення до одиниці (№№ 1028-1035) Тема. Ділення на двоцифрове число у випадку, коли частка містить нулі. Розв’язування задач на зведення до одиниці (№№ 1028-1035). Мета. Формувати в учнів уміння виконувати...
ПИСЬМОВЕ МНОЖЕННЯ НА ОДНОЦИФРОВЕ ЧИСЛО ОРІЄНТОВНА НАВЧАЛЬНА МЕТА: ОЗНАЙОМИТИ З ПИСЬМОВИМ МНОЖЕННЯМ БАГАТОЦИФРОВИХ ЧИСЕЛ НА ОДНОЦИФРОВІ; ЗАКРІПЛЮВАТИ ВМІННЯ РОЗВ’ЯЗУВАТИ ЗАДАЧІ НА ЗНАХОДЖЕННЯ СУМИ ДВОХ ДОБУТКІВ I. Перевірка домашнього завдання Прочитати...
Почленне додавання і множення нерівностей. Застосування властивостей числових нерівностей для оцінювання значення виразу УРОК № 6 Тема. Почленне додавання і множення нерівностей. Застосування властивостей числових нерівностей для оцінювання значення виразу Мета уроку: закріплення учнями змісту: властивостей числових нерівностей...
Властивість точки, рівновіддаленої від вершин многокутнику Урок 32 Тема. Властивість точки, рівновіддаленої від вершин многокутнику Мета уроку: формування знань про властивість точки, рівновіддаленої від вершин многокутника, та вмінь застосовувати цю властивість...
Відстань від точки до прямої. Розв’язування задач на застосування теореми про три перпендикуляри Урок 35 Тема. Відстань від точки до прямої. Розв’язування задач на застосування теореми про три перпендикуляри Мета уроку: формування вмінь учнів застосувати теорему про три...
Многокутники. Розв’язування задач і вправ Урок № 47 Тема: Многокутники. Розв’язування задач і вправ Мета. Дати означення ламаної, ввести поняття многокутника, ознайомити з видами многокутників, видами трикутників за сторонами, формувати...
АНАЛІЗ КОНТРОЛЬНОЇ РОБОТИ. МНОЖЕННЯ ДВОЦИФРОВИХ ЧИСЕЛ НА ДВОЦИФРОВІ ОРІЄНТОВНА НАВЧАЛЬНА МЕТА: ПРОАНАЛІЗУВАТИ РЕЗУЛЬТАТИ КОНТРОЛЬНОЇ РОБОТИ; ПОВТОРИТИ МНОЖЕННЯ ДВОЦИФРОВОГО ЧИСЛА НА ДВОЦИФРОВЕ І. Аналіз контрольної роботи 1. Загальна характеристика результатів контрольної роботи, аналіз типових...
Ділення з остачею. Письмове ділення на одноцифрове число УРОК 5 Тема. Ділення з остачею. Письмове ділення на одноцифрове число Мета: розглянути табличні випадки ділення з остачею; повторити алгоритм письмового ділення на одноцифрове число....
ОЗНАЙОМЛЕННЯ УЧНІВ З ДІЄЮ ДІЛЕННЯ. ДІЛЕННЯ НА ВМІЩЕННЯ І ДІЛЕННЯ НА РІВНІ ЧАСТИНИ. РОЗВ’ЯЗУВАННЯ ЗАДАЧ Мета: ознайомити учнів з дією ділення за допомогою розв’язування задач на ділення на вміщення і зі знаком “ділення”; вчити розрізняти ділення на вміщення і ділення...
Задачі на множення дробів Урок № 2 8 Тема. Задачі на множення дробів Мета: закріпити знання алгоритму знаходження дробу (відсотків) від числа та відпрацювати навички виконання завдань, що передбачають...
Взаємне розміщення прямих у просторі УРОК № 52 Тема. Взаємне розміщення прямих у просторі Мета уроку: повторити, привести в систему й розширити відомості про взаємне розміщення двох прямих у просторі....
ПИСЬМОВЕ ДІЛЕННЯ НА ДВОЦИФРОВЕ ЧИСЛО. РОЗВ’ЯЗУВАННЯ ЗАДАЧ. САМОСТІЙНА РОБОТА Мета: закріплювати вміння учнів письмово ділити на двоцифрове число, розв’язувати задачі; вдосконалювати навички усних обчислень; розвивати мислення; виховувати інтерес до предмета. ХІД УРОКУ I. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ...
Письмове додавання і віднімання багатоцифрових чисел (№№ 390-396) Тема. Письмове додавання і віднімання багатоцифрових чисел (№№ 390 – 396). Мета. Ознайомити учнів з прийомами письмового додавання і віднімання багатоцифрових чисел у межах мільйона;...
Задачі з буквеними даними Мета: формувати поняття про задачі з буквеними даними; формувати навички письмового ділення на двоцифрове число. Тип уроку: засвоєння нового матеріалу Дидактичні задачі. Вдосконалювати навички усних...
ЗАПИС ТРИЦИФРОВИХ ЧИСЕЛ У НУМЕРАЦІЙНІЙ ТАБЛИЦІ. ПОРІВНЯННЯ ЧИСЕЛ Мета: вправляти учнів у порівнянні і записуванні трицифрових чисел; формувати вміння додавати і віднімати розрядні числа; вдосконалювати обчислювальні навички; розвивати увагу, математичне мовлення; виховувати організованість....
Тематичне оцінювання № 1 Урок 12 Тема. Тематичне оцінювання № 1 Мета уроку: перевірка навчальних досягнень учнів з тем “Вступ до стереометрії” та “Взаємне розміщення прямих у просторі”. Хід...
ТАБЛИЦІ ДОДАВАННЯ І ВІДНІМАННЯ ЧИСЛА 2 З ПЕРЕХОДОМ ЧЕРЕЗ ДЕСЯТОК. ЗАДАЧІ НА ЗНАХОДЖЕННЯ НЕВІДОМОГО ЗМЕНШУВАНОГО ТАБЛИЦІ ДОДАВАННЯ І ВІДНІМАННЯ ЧИСЕЛ. ЗАДАЧІ НА ДВІ ДІЇ. ВИРАЗИ З ДУЖКАМИ ТАБЛИЦІ ДОДАВАННЯ І ВІДНІМАННЯ ЧИСЕЛ Урок 10. ТАБЛИЦІ ДОДАВАННЯ І ВІДНІМАННЯ ЧИСЛА 2...
Координатні промені і шкали Урок № 17. Тема. Координатні промені і шкали Мета. Формувати уміння та навички учнів накреслити координатний промінь, позначати точки із координатами, визначати ціну поділки. Розвивати...
ПИСЬМОВЕ ДІЛЕННЯ ТРИЦИФРОВИХ ЧИСЕЛ НА ДВОЦИФРОВЕ ЧИСЛО. РОЗВ’ЯЗУВАННЯ ЗАДАЧ ОРІЄНТОВНА НАВЧАЛЬНА МЕТА: ЗАКРІПИТИ ВМІННЯ ДІЛИТИ ТРИЦИФРОВІ ЧИСЛА НА ДВОЦИФРОВЕ ЧИСЛО; ФОРМУВАТИ ВМІННЯ РОЗВ’ЯЗУВАТИ ЗАДАЧІ, КОРИСТУЮЧИСЬ ПРАВИЛАМИ ЗНАХОДЖЕННЯ ЧАСТИНИ ЧИСЛА I. Актуалізація та корекція опорних...
ПОВТОРЕННЯ ВИВЧЕНОГО. РОЗВ’ЯЗУВАННЯ ЗАДАЧ НА ЗНАХОДЖЕННЯ ПЛОЩІ ПРЯМОКУТНИКА ОРІЄНТОВНА НАВЧАЛЬНА МЕТА: УЧИТИ РОЗВ’ЯЗУВАТИ ЗАДАЧІ НА ЗНАХОДЖЕННЯ ПЛОЩІ ПРЯМОКУТНИКІВ; ЗАКРІПЛЮВАТИ ОБЧИСЛЮВАЛЬНІ НАВИЧКИ І. Актуалізація та корекція опорних знань учнів 1. Завдання для опитування. Яку...