ВІДНІМАННЯ ДРОБУ ВІД НАТУРАЛЬНОГО ЧИСЛА

Цілі:

– навчальна: удосконалити вміння застосовувати правила віднімання дробу від натурального числа до розв’язування задач;

– розвивальна: сприяти розвитку логічного мислення, уваги учнів;

– виховна: виховувати інтерес до вивчення математики, позитивне ставлення до навчання;

Тип уроку: застосування знань і вмінь.

Обладнання та наочність:

Хід уроку

І. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ ЕТАП

____________________________________________

____________________________________________

____________________________________________

II. ПЕРЕВІРКА ДОМАШНЬОГО ЗАВДАННЯ

1. Перевірка

завдання, заданого за підручником

____________________________________________

____________________________________________

2. Виконання завдань на картках з друкованою основою

Заповніть порожні комірки в таблиці.

Варіант 1

Варіант 2

А

3

6

8

10

13

25

M

2

5

7

10

11

21

B

3/8

7/10

6/19

12/13

3/26

11/95

N

2/7

6/11

9/16

4/25

14/15

9/85

А

– b

M – n

2а – b

3m – n

III. ЗАСТОСУВАННЯ ЗНАНЬ І ВМІНЬ

1. Робота за підручником (§ 27)

Письмово: № 1104, 1106, 1108, 1110*.

2. Додаткові завдання

1) Який дріб потрібно відняти від:

А) числа 4, щоб дістати  ВІДНІМАННЯ ДРОБУ ВІД НАТУРАЛЬНОГО ЧИСЛА

Б) числа 7, щоб дістати  ВІДНІМАННЯ ДРОБУ ВІД НАТУРАЛЬНОГО ЧИСЛА

В) числа 10, щоб дістати  ВІДНІМАННЯ ДРОБУ ВІД НАТУРАЛЬНОГО ЧИСЛА

Г) числа 15, щоб дістати  ВІДНІМАННЯ ДРОБУ ВІД НАТУРАЛЬНОГО ЧИСЛА

2) Що спільного в прикладах:

 ВІДНІМАННЯ ДРОБУ ВІД НАТУРАЛЬНОГО ЧИСЛА

Відповідь. У всіх цих прикладах від натурального числа віднімають один і той самий дріб, тобто a = b = c = d = 1/3.

3) Знайдіть різницю:

А) числа 7 і його третьої частини;

Б) числа 11 і його п’ятої частини.

4) 3менште:

А) число 8 на шосту частину числа 5;

Б) число 10 на сьому частину числа 15.

5) Знайдіть значення виразу:

А) 12 – 5 : 7; б) 20 – 9 : 11; в) 5 – 8 : 5; г) 7 – 6 : 4.

6) Складіть задачу, яку можна розв’язати шляхом знаходження різниці чисел 5 і 1/4.

IV. ПІДСУМКИ УРОКУ

1.

____________________________________________

____________________________________________

2. Самостійна робота

Варіант 1

Варіант 2

1) Обчисліть:

 ВІДНІМАННЯ ДРОБУ ВІД НАТУРАЛЬНОГО ЧИСЛА

 ВІДНІМАННЯ ДРОБУ ВІД НАТУРАЛЬНОГО ЧИСЛА

2) Розв’яжіть рівняння

 ВІДНІМАННЯ ДРОБУ ВІД НАТУРАЛЬНОГО ЧИСЛА

 ВІДНІМАННЯ ДРОБУ ВІД НАТУРАЛЬНОГО ЧИСЛА

3) Знайдіть значення виразу  ВІДНІМАННЯ ДРОБУ ВІД НАТУРАЛЬНОГО ЧИСЛА якщо

А = 7, b = 5, с = 17, d = 2/17

A = 8, b = 6, c = 20, d = 3/20

4) Під час чищення 2 кг картоплі 1/5 кг іде у відходи. Скільки чищеної картоплі вийде з 2 кг картоплі?

4) Маса пачки прального порошку дорівнює 3 кг. Скільки порошку в пачці, якщо маса пачки дорівнює 1/10 кг?

V. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

1. Завдання за підручником: § 27, № 1105, 1107, 1109, 1111*.

На повторення: № 1120.

2. Додаткове завдання. Обчисліть значення виразу  ВІДНІМАННЯ ДРОБУ ВІД НАТУРАЛЬНОГО ЧИСЛА

Відповідь. 1/2.


1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (1 votes, average: 5,00 out of 5)


ВІДНІМАННЯ ДРОБУ ВІД НАТУРАЛЬНОГО ЧИСЛА - Плани-конспекти уроків по математиці


ВІДНІМАННЯ ДРОБУ ВІД НАТУРАЛЬНОГО ЧИСЛА