Знаходження значень виразів на сумісні дії. Задачі з буквеними даними

УРОК 41

Тема. Знаходження значень виразів на сумісні дії. Задачі з буквеними даними

Мета: пояснити розміщення компонентів дій при письмовому обчисленні виразів на сумісні дії; прокоментувати розв’язання задачі з буквеними даними; вдосконалювати обчислювальні навички.

Обладнання: картки для усної лічби, предметні малюнки.

ХІД УРОКУ

I. Контроль і закріплення знань учнів

1. Перевірка домашнього завдання

– Розв’язання задачі № 346 записати по діях.

– Пояснити прийом порівняння виразів завдання №

345. Назвати знаки, які вставили у вирази.

2. Розв’язати приклади й зробити перевірку.

36 604 – 13 344, 480 003 – 51 977.

3. Виконати дії.

7 686 + 20 606 + 194, 4 250 + 18 835 + 10 834.

4. Індивідуальна робота за картками

Картка 1

 Знаходження значень виразів на сумісні дії. Задачі з буквеними даними

Із 800 колобків 240 були з рудими зачісками, 320 з жовтими, а із зеленими – 110 колобків. Скільки колобків зачісок не мали?

Картка 2

 Знаходження значень виразів на сумісні дії. Задачі з буквеними даними

У Попелюшки в мішку 6 000 зернят, причому 1/3 з них пшеничні, а 1/10- кукурудзяні. На скільки більше пшеничних, ніж кукурудзяних зерен у Попелюшки?

5. Фронтальне опитування

Гра “Хто швидше?”

Грають

по одному учню від команди (клас поділено на 2 команди). Один обчислює суми по рядках, другий – по стовпчиках. Виграє той, хто швидше порахує.

 Знаходження значень виразів на сумісні дії. Задачі з буквеними даними

II. Повторення та узагальнення матеріалу

1. Перетворення іменованих чисел. Завдання № 348 (самостійно)

2. Розв’язання прикладів № 349 (за варіантами: І варіант – верхній рядок, ІІ варіант – нижній рядок)

3. Фізкультхвилинка

III. Розвиток математичних умінь учнів

1. Розв’язання задач № 350

2. Розв’язання задачі № 351 за коротким записом

A – перше число;

A – 4 – друге число;

A + a – 4 – сума чисел.

3. Самостійне розв’язання задачі № 352 за малюнками

 Знаходження значень виразів на сумісні дії. Задачі з буквеними даними

4. Розв’язання нерівностей за вправою № 353

На дошці – картки:

 Знаходження значень виразів на сумісні дії. Задачі з буквеними даними

Учитель показує картку з нерівностями, а учні вибирають з поданих чисел ті значення, за яких нерівності є правильними.

 Знаходження значень виразів на сумісні дії. Задачі з буквеними даними

IV. Підсумки уроку

V. Домашнє завдання

№ 354, 355.


1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (1 votes, average: 5,00 out of 5)


Знаходження значень виразів на сумісні дії. Задачі з буквеними даними - Плани-конспекти уроків по математиці


Знаходження значень виразів на сумісні дії. Задачі з буквеними даними