АНАЛІЗ КОНТРОЛЬНОЇ РОБОТИ. ТАБЛИЦЯ МНОЖЕННЯ ЧИСЛА 6. ОДИНИЦІ ВИМІРЮВАННЯ ЧАСУ. СЕКУНДА. ВИЗНАЧЕННЯ ЧАСУ ЗА ГОДИННИКОМ. СПІВВІДНОШЕННЯ МІЖ ОДИНИЦЯМИ ЧАСУ

Мета: ознайомити учнів з таблицею множення числа б; вивчити співвідношенням між одиницями часу; навчати визначати час за годинником; проаналізувати результати контрольної роботи, організувати роботу над допущеними помилками; розвивати обчислювальні навички, математичне мовлення; вчити берегти час.

Хід уроку

I. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ

II. АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ

1. Аналіз контрольної роботи

Колективна робота над типовими помилками.

Індивідуальна робота над помилками, допущеними в контрольній роботі. Допомога учителя

слабким учням.

2. Гра “Ланцюжок”

– Обчисліть і знайдіть правильну відповідь.

 АНАЛІЗ КОНТРОЛЬНОЇ РОБОТИ. ТАБЛИЦЯ МНОЖЕННЯ ЧИСЛА 6. ОДИНИЦІ ВИМІРЮВАННЯ ЧАСУ. СЕКУНДА. ВИЗНАЧЕННЯ ЧАСУ ЗА ГОДИННИКОМ. СПІВВІДНОШЕННЯ МІЖ ОДИНИЦЯМИ ЧАСУ

3. Математичний диктант

– Від числа 67 відняти суму чисел 12 і 14.

– До різниці чисел 35 і 24 додати 59.

– До 55 додати добуток чисел 3 і 5.

– Від добутку чисел 3 і 9 відняти частку чисел 9 і 3.

– Перший множник – 2, другий – частка чисел 40 і 5. Знайти добуток.

– Число 45 зменшити в 5 разів, а результат зменшити на 3.

– Третину від 27 зменшити на 5.

– Ділене – 25, дільник – різниця чисел 53 і 48. Знайти частку.

– Половину від числа 14 збільшити в

3 рази.

– До частки чисел 21 і 3 додати їх різницю.

Відповіді: 41; 70; 70; 24; 16; 6; 4; 5; 21; 25.

4. Хвилинка каліграфії

– Випишіть з математичного диктанту числа третього десятка, вставляючи пропущені.

III. ПОВІДОМЛЕННЯ ТЕМИ І МЕТИ УРОКУ

– Сьогодні на уроці ми складемо таблицю множення числа 6, будемо навчатися визначати час за годинником.

IV. ВИВЧЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ

1. Робота за підручником (с. 125-127)

Завдання 773. Усне виконання завдання

Учні читають таблиці.

– Із скількох прикладів складена кожна таблиця?

– Який перший множник у прикладах таблиці множення числа 6?

– На скільки наступна відповідь більша, ніж попередня?

– Як отримати наступну відповідь, маючи попередню? (Додати 6)

– Застосуйте переставну властивість множення і скажіть, які приклади вам знайомі.

 АНАЛІЗ КОНТРОЛЬНОЇ РОБОТИ. ТАБЛИЦЯ МНОЖЕННЯ ЧИСЛА 6. ОДИНИЦІ ВИМІРЮВАННЯ ЧАСУ. СЕКУНДА. ВИЗНАЧЕННЯ ЧАСУ ЗА ГОДИННИКОМ. СПІВВІДНОШЕННЯ МІЖ ОДИНИЦЯМИ ЧАСУ

– Згадаєте слова пісні: “П’ять на п’ять – двадцять п’ять. Шість на шість – тридцять шість. Цілком вірно!” (6 • 6 = 36)

Запам’ятай!

 АНАЛІЗ КОНТРОЛЬНОЇ РОБОТИ. ТАБЛИЦЯ МНОЖЕННЯ ЧИСЛА 6. ОДИНИЦІ ВИМІРЮВАННЯ ЧАСУ. СЕКУНДА. ВИЗНАЧЕННЯ ЧАСУ ЗА ГОДИННИКОМ. СПІВВІДНОШЕННЯ МІЖ ОДИНИЦЯМИ ЧАСУ

Завдання 774. Письмове виконання завдання з опорою на таблицю множення числа 6

Завдання 775

Під час повторення умови один учень записує коротку умову та пояснює розв’язання.

Завдання 776. Колективне розв’язування задачі

Аналіз умови задачі, запис скороченої умови.

Завдання 777. Колективне опрацювання матеріалу

Завдання 778. Коментоване розв’язування прикладів

Завдання 779. Усне виконання завдання

– Час можна визначити за годинником. Коротка стрілка вказує на години, довга – на хвилини.

– Скільки обертів по циферблату робить годинна стрілка за добу?

– Скільки обертів по циферблату робить хвилинна стрілка за 1 год?

– Скільки часу показує кожний годинник?

2. Фізкультхвилинка

V. УЗАГАЛЬНЕННЯ Й СИСТЕМАТИЗАЦІЯ ЗНАНЬ

1. Бесіда “Цінуй кожну хвилинку”

– Діти, пригадайте прислів’я про час.

– Час – не кінь: не підженеш та й не зупиниш.

– Час, як вода,- все йде вперед.

– Час, мов віз,- з гори чкурне, його не доженеш.

– Час за гроші не купиш.

– Час минає, а не вертає.

– Як ви вважаєте, хвилинка – мало це чи багато?

Послухаємо розповіді хвилинок.

1-ша хвилинка (у залізничній формі). Я прийшла до вас із залізниці. Ми лічимо не тільки хвилинки, а й секунди. Утратимо одну – аварія може статися. Вантажі, на які чекають у різних куточках країни, запізняться. А ми ж з усіма хвилинками пов’язані. Наприклад, шахтарі за дві хвилини цілий потяг вугілля видають на гора! І я не можу гаяти часу – даю їм “зелену” путь.

2-га хвилинка. А я прийшла до вас із взуттєвої фабрики. За хвилину в нашій країні випускається приблизно 1280 пар взуття.

3-тя хвилинка. Ух… Ну й спека ж у нас біля мартена! За одну хвилину сталевари дають країні 220 тонн металу.

4-та хвилинка (із книжкою в руках). Кожної секунди з друку виходить 45 книжок, з них 7-8 – для дітей.

5-та хвилинка (з годинникового заводу). Щохвилини з’являється сімдесят годинників. Усі вони – маленькі наручні, великі стінні, голосні будильники – добре знають ціну часу. Адже хвилина і навіть секунда вирішують успіх бою, складної операції, встановлення нового спортивного рекорду, припинення пожежі…

– Сподіваюся, діти, тепер ви вже знаєте ціну хвилин і будете завжди берегти час.

2. Офтальмологічна пауза

3. Розв’язування логічних завдань

Загадки

– Росте дуб, у нього 12 гілок, на кожній гілці 4 гнізда, в кожному гнізді 7 пташенят. Що це таке?

– Не їсть і не п’є, а ходить і б’є.

VI. ПІДБИТТЯ ПІДСУМКІВ. РЕФЛЕКСІЯ

VII. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ

С. 127, завдання 780; 781.


1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (2 votes, average: 4,50 out of 5)


АНАЛІЗ КОНТРОЛЬНОЇ РОБОТИ. ТАБЛИЦЯ МНОЖЕННЯ ЧИСЛА 6. ОДИНИЦІ ВИМІРЮВАННЯ ЧАСУ. СЕКУНДА. ВИЗНАЧЕННЯ ЧАСУ ЗА ГОДИННИКОМ. СПІВВІДНОШЕННЯ МІЖ ОДИНИЦЯМИ ЧАСУ - Плани-конспекти уроків по математиці


АНАЛІЗ КОНТРОЛЬНОЇ РОБОТИ. ТАБЛИЦЯ МНОЖЕННЯ ЧИСЛА 6. ОДИНИЦІ ВИМІРЮВАННЯ ЧАСУ. СЕКУНДА. ВИЗНАЧЕННЯ ЧАСУ ЗА ГОДИННИКОМ. СПІВВІДНОШЕННЯ МІЖ ОДИНИЦЯМИ ЧАСУ