УРОК 105
Тема. Множення багатоцифрових чисел на трицифрові, яке містить у середині 0
Мета: ознайомити учнів з особливостями алгоритму та запису письмового множення багатоцифрових чисел на трицифрове; опрацювати задачі на рух та задачу на знаходження площі ділянок; формувати обчислювальні навички.
Обладнання: картки для усних обчислень, індивідуальні картки.
ХІД УРОКУ
I. Контроль і закріплення знань учнів
1. Усні обчислення
2. Вправа № 857
3. Завдання для опитування
Картка 1
1)
2) 125 – 546 – 709 – 83
Картка 2
1) Із двох міст, відстань між якими 150 км, виїхали одночасно назустріч одне одному 2 велосипедисти. Через скільки годин вони зустрінуться, коли їдуть так, що перший міг би проїхати весь шлях за 15 год., а другий – за 10 год.?
2) 463 – 521 – 194 – 234
II. Вивчення нового матеріалу
1. Пояснення вчителя на основі порівняння знаходження числових значень добутків 1 467 – 53 і 1 467 – 503
Учитель звертає
2. Первинне закріплення
Вправа № 859 (два вирази – коментоване розв’язання, третій – записуємо на дошці, четвертий – самостійно).
3. Фізкультхвилинка
III. Розвиток математичних умінь учнів
1. Задача № 860 (сильнішим учням вчитель пропонує розв’язати задачу самостійно, решта розв’язує під керівництвом учителя)
2. Задача № 862 (коментоване розв’язання по діях)
3. Задача № 861 (самостійно)
IV. Підсумки уроку
V. Домашнє завдання
№ 863, 864.
УРОК 106
На уроці вчитель відпрацьовує з учнями вміння множити багатоцифрові числа на трицифрові, двоцифрові, розв’язувати задачі вивчених видів.