УРОК 52
Тема. Множення у випадку кількох нулів у множнику
Мета: вправляти в обчисленні виразів на множення; опрацювати задачу з двома буквеними даними; вдосконалювати обчислювальні навички.
Обладнання: картки для індивідуальної роботи, креслення до задачі.
ХІД УРОКУ
I. Контроль і закріплення знань учнів
1. Перевірка домашнього завдання
– Записати розв’язання задачі № 437.
– Прочитати результати обчислень у порядку зростання (№ 438).
2. Завдання для опитування
– Розв’язати приклади: 2 086 –
– Розв’язати задачу.
За течією катер пройшов 150 км зі швидкістю 50 км/год., а проти течії – цю саму відстань зі швидкістю 40 км/год. Скільки всього часу йшов катер?
Робота біля дошки
Картка 1
1) Обчислити.
12 045 – 5, 5 113 – 4.
2) Задача.
Човен проплив 210 км зі швидкістю 42 км/год. Скільки годин був у польоті літак?
Картка 2
1) Обчислити.
18 304 – 6, 4 056 – 7.
2) Задача.
Літак пролетів 1200 км зі швидкістю 300 км/год. За який час він подолав цю відстань?
II. Вивчення нового матеріалу
1. Підготовча вправа № 439
2. Пояснення матеріалу за вправою
3. Коментоване розв’язання прикладів № 441
4. Самостійне розв’язання прикладів № 442
5. Фізкультхвилинка
III. Розвиток математичних умінь учнів
1. Розв’язання задач
– Задача № 443. Складання виразу для розв’язання задачі.
– Розв’язання задачі № 444 за кресленням (фронтальний аналіз та самостійний запис розв’язання).
IV. Підсумки уроку
V. Домашнє завдання
№ 445, 446.