РОЗВ’ЯЗУВАННЯ ТА СКЛАДАННЯ ЗАДАЧ НА ПРОПОРЦІЙНЕ ДІЛЕННЯ. РІВНЯННЯ І НЕРІВНОСТІ

ОРІЄНТОВНА НАВЧАЛЬНА МЕТА: ЗАКРІПЛЮВАТИ ВМІННЯ СКЛАДАТИ ЗАДАЧІ НА ПРОПОРЦІЙНЕ ДІЛЕННЯ; ДОСЛІДИТИ МОЖЛИВОСТІ ПЕРЕБУДОВИ ЗАДАЧ НА ЗАДАЧІ НА ПРОПОРЦІЙНИЙ ПОДІЛ

I. Перевірка домашнього завдання

Фронтально скласти план розв’язування задачі 847. Взаємоперевірка обчислення виразів вправи 848.

II. Актуалізація та корекція опорних знань учнів

1. Усні обчислення.

Змагання двох команд гравців.

1 команда

2 команда

350 • (430 – 230)

(720 + 280) • 320

(830

+ 170) • 430

530 • (1000 – 700)

(354 – 230) • (540 – 9 • 60)

(296 + 704) • 10

(570 + 230) • 100

(560 – 8 • 70) : 30

2. Завдання для опитування.

Картка 1

1) Задача. Два робітники, працюючи з однаковою продуктивністю, виготовили разом 320 деталей. Перший робітник працював 6 год, а другий – 2 год. Скільки деталей виготовив перший робітник?

2) Обчислити: 212 849 : 7 + 3200 • 80.

Картка 2

1) Задача. Площа прямокутної ділянки у 3 рази більша за площу квадратної ділянки, сторона якої дорівнює 10 м. Чому дорівнює периметр прямокутної ділянки, якщо її довжина становить

20 м?

2) Обчислити: 2300 • 80 + 4120 • 60.

III. Повідомлення теми та мети уроку

Учитель повідомляє, що на уроці діти будуть розв’язувати задачі, рівняння, нерівності.

IV. Вивчення нового матеріалу

1. Задачу 849 розв’язати самостійно. Після перевірки перетворити її на задачу на пропорційний поділ.

2. Записати коротко задачу 850, скласти план. Розв’язання можна не записувати, обмежившись поясненням вибору дій.

3. Скласти задачу за вправою 851. Після розв’язання змінити короткий запис, щоб утворилася задача на пропорційний поділ.

4. Вправа 852. Друге рівняння розв’язати, коментуючи з місця, а решту – самостійно.

5. Вправа 853. Розглянути два способи розв’язання: добором; зрівнюванням правої і лівої частин.

6. Вправа 854. Після усного розв’язування зробити висновок: щоб поділити число на добуток, можна його послідовно поділити на кожний з множників.

7. Самостійна робота за вправою 855.

8. Додаткові диференційовані завдання.

1) Задача. У бочку з водою долили спочатку 58 л води, а потім відлили третю частину води, яка стала в бочці, або 65 л. Скільки літрів води спочатку було в бочці?

2) Післязавтра буде неділя. Який день тижня був позавчора? Учорашній день – понеділок. Який день тижня був позавчора?

V. Підсумок уроку

Розв’язували задачі, рівняння, нерівності. Яким способом можна розв’язати нерівності? Оцінювання учнями своєї роботи на уроці.


1 Star2 Stars3 Stars4 Stars5 Stars (2 votes, average: 5,00 out of 5)


РОЗВ’ЯЗУВАННЯ ТА СКЛАДАННЯ ЗАДАЧ НА ПРОПОРЦІЙНЕ ДІЛЕННЯ. РІВНЯННЯ І НЕРІВНОСТІ - Плани-конспекти уроків по математиці


РОЗВ’ЯЗУВАННЯ ТА СКЛАДАННЯ ЗАДАЧ НА ПРОПОРЦІЙНЕ ДІЛЕННЯ. РІВНЯННЯ І НЕРІВНОСТІ