Цілі:
– навчальна: удосконалити вміння розв’язувати системи рівнянь способом додавання;
– розвивальна: формувати вміння бачити закономірності; сприяти вдосконаленню обчислювальних навичок;
– виховна: виховувати дисциплінованість, старанність, почуття відповідальності;
Тип уроку: удосконалення знань, умінь, навичок.
Обладнання та наочність:
Хід уроку
І. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ ЕТАП
______________________________________________________
______________________________________________________
______________________________________________________
ІІ. ПЕРЕВІРКА
1. Перевірка завдання, заданого за підручником
______________________________________________________
______________________________________________________
2. Виконання усних вправ
1) Помножте одне з рівнянь системи або кожне з них на яке-небудь число так, щоб за допомогою додавання можна було виключити одну зі змінних:
2) Розв’яжіть способом додавання систему рівнянь:
ІІІ. УДОСКОНАЛЕННЯ ВМІНЬ І НАВИЧОК
1. Робота за підручником
______________________________________________________
______________________________________________________
2. Додаткові завдання
1)
2) Розв’яжіть систему рівнянь
3) Знайдіть значення параметра а, при якому система рівнянь має безліч розв’язків.
4) Знайдіть усі значення параметра a, при яких система рівнянь не має розв’язків.
ІV. ПІДСУМКИ УРОКУ
1.
______________________________________________________
______________________________________________________
2. Самостійна робота
Варіант 1 | Варіант 2 |
1) Розв’яжіть систему рівнянь: | |
А) графічним способом | |
Б) способом підстановки | |
В) способом додавання | |
2) Розв’яжіть систему рівнянь одним зі способів | |
V. ДОМАШНЄ ЗАВДАННЯ
1. Завдання за підручником:
______________________________________________________
______________________________________________________
2. Додаткове завдання. Розв’яжіть систему рівнянь:
Відповідь. 1) (1/3; 1); 2) (1/5; 1/3); 3) (1,5; 2), (0,5; 2).