ЗАКРІПЛЕННЯ НАВИЧОК ПИСЬМА ВИВЧЕНИХ ЛІТЕР. УДОСКОНАЛЕННЯ ВМІННЯ ПИСАТИ ВЕЛИКІ БУКВИ В, З. СПИСУВАННЯ ДРУКОВАНОГО РЕЧЕННЯ. САМОДИКТАНТ

Мета: удосконалювати навички письма вивчених букв; формувати гігієнічні навички письма, вміння виконувати елементарні творчі завдання; вчити списувати з рукописного і друкованого текстів; виховувати самостійність.

Хід уроку

I. ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ МОМЕНТ

Повторення правил сидіння за партою під час письма

Учні повторюють, як правильно сидіти під час письма, класти зошит на парту, тримати ручку в руці. Учитель пропонує дітям продемонструвати в повітрі рух пальців під час зображення овалів, прямих і вертикальних ліній.

II. ПОВІДОМЛЕННЯ

ТЕМИ ТА МЕТИ УРОКУ

III. РОБОТА НАД ТЕМОЮ УРОКУ. РОБОТА В ЗОШИТІ (с. 24-25)

1. Переведення друкованої букви в рукописну

– Які друковані букви ви впізнали? Скільки їх?

– Запишіть на дошці відповідні рукописні букви.

Учні аналізують, порівнюють літери з буквами на таблиці “Пиши правильно”. Потім записують букви у зошитах.

2. Гра “Дай ім’я на букву В, З”

– Які імена можуть бути у дітей, якщо вони починаються буквами В і З? Як пишуться імена?

– Назвіть жіночі

імена на [з], [з’]. (Зіна, Земфіра, Зоя, Зореслава, Зорянка)

– Назвіть чоловічі імена на [з], [з’]. (Захар, Зіновій, Зосим)

– Назвіть чоловічі імена на [в], [в’]. (Віктор, Валерій)

– Назвіть жіночі імена на [в], [в’]. (Віолетта, Вероніка)

3. Письмо буквосполучень

– Буквосполучення вг, ве пишуться безвідривно.

4. Гра “Давайте посперечаємося”

Довгий – короткий.

Великий – малий.

Оленка весела, а Назар сумний.

5. Виконання завдання зі знаком питання

1) Порівняння букв В і З.

Привітались на шосе

Буква І та буква З.

Де ж вони? Ну й дивина:

З двох з’явилася – одна,

Їй дали ім’я нове:

Стала літера вже В.

2) Письмо буквосполучень.

– Доберіть слова, що містять подані буквосполучення.

6. Самодиктант

Ваза, зірка, вареник.

7. Перетворення друкованого тексту на рукописний

8. Робота над загадками

– Стало біло навкруги –

Я розтрушую сніги,

Наганяю холоди,

Води сковую в льоди.

В дружбі з дітьми я всіма.

Здогадались? Я – … (зима).

– Сіла пташка на дубку,

Завела своє “ку-ку”!

Стрепенулись їжачок,

Заєць і козулі.

Всіх збудив той голосок,

Пісенька… (зозулі).

– В лісі, в полі, навкруги –

Скрізь у мене вороги.

Часом лізу я у шкоду,

Їм капусту на городах,

Моркву, ріпу, буряки.

Відгадайте, хто такий? (Зайчик)

– Скажіть, малята, що воно за птиця?

Все життя співати в півня вчиться,

Але і досі зна вона всього

Лиш половину пісеньки його. (Зозуля)

– Без ніг біжить, без крил летить. (Вітер)

– Що таке: пливе і ллється,

Часом на камінь дереться,

Як немає – все всихає,

Звір і птаха помирає. (Вода)

IV. ПІДСУМОК УРОКУ

– Які літери ми згадували на уроці?

– Яке завдання сподобалося найбільше?




ЗАКРІПЛЕННЯ НАВИЧОК ПИСЬМА ВИВЧЕНИХ ЛІТЕР. УДОСКОНАЛЕННЯ ВМІННЯ ПИСАТИ ВЕЛИКІ БУКВИ В, З. СПИСУВАННЯ ДРУКОВАНОГО РЕЧЕННЯ. САМОДИКТАНТ